Hiss/diss


*Sommaren- så jäkla mysigt att grilla, ha picknik, bada i pool/hav , bara vara med kompisar och ha massa poolpartyyn!
*Släkt i USA- Härligt att ha släkt i usa, har det nästan överallt i olika storstäder och vet ni varför det är härligt? Jo för vi kommer typ att hälsa på bl.a en familj i Chicago nästa år kanske :))
*Kalla drycker- Hahah ja det låter konstigt men älskar verkligen iskall saft, läsk, vatten ja whatever bara det är kalt & gott!
*Vänner- Ja äkta vänner är det bästa man kan ha, dom som alltid finns där oavsätt vad och det finns bara några som jag verkligen litar på till 100 procent men har många andra vänner också men kanske inte direkt kan säga allt till dom


Vinter- Ja som sagt så ligger det bakom oss nu men gillar verkligen inte kyla uscha, och det värsta som finns är att få snö i nacken..
Avensjuka människor- Ja dom som inte kan unna andra att ha det bättre, och då ska man tydligen göra livet surt för dom istället. Sök hjälp!
Mjölk - Usch säger jag bara!


Det var lite från mig haha, ja nu ska jag kolla på tv puss love u guys

Kommentarer
Postat av: Louise

Bästa bloggen! :)

2011-04-25 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0