Påsk helgen

I torsdags åkte min familj upp till mammas släkt i ånge och sundsvall. Där träffade vi mormor och morfar och kusinerna. Det var mysigt! Kom hem för någon timme sedan har suttit på balkongen och solat. SÅ himla skönt väder, nästan sommar väder ju. Imorgon ska jag praoa på mitt gamla dagis vet inte riktigt hur det blir men hoppas de blir bra haha, sen vid halv 4 någon gång ska jag träffa Ida och vi ska då dra till stan och sen blir det konfan.
Åhh vad jag har lust att ha picknik eller grilla :)) Ja, hoppas ni haft en bra påskhelg det har jag haft iallafall.

kyss

Ganska gammal bild men har ingen annan på den här datorn.

Kommentarer
Postat av: Alva

Söt bild!

2011-04-25 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0