Torsdag

Vad tiden går fort, det känns som det nyss var mars och nu är det nästan maj liksom. Våren är verkligen här och det är super fint väder! Den här sommaren kommer bli alldeles underbar, nästa sommar kanske jag ska åka på språkresa med en kompis. Vaknade vid 8, åt frukost och gjorde mig i ordning sedan gick jag till dagiset där jag praoar. Det var full rulle och ja haha fick knappt en lugn stund, läste sagor för barnen, var ute på gården med sötnosarna och vi åt mellanmål och allt möjligt. Jobbar 9-15 så det är ganska skönt ändå, fast börjar nästan fp hörselskada hahah näädå. Imorgon är det fredag och det ska verkligen bli jätte mysigt, är taggad till tusen!
Bara 5 veckor kvar i skolan för mig om man räknar bort praon. Nu ska jag gå och kolla lite på tv och göra en hallon smoothie. Mums!  Kisses love u guys

Kommentarer
Postat av: amanda

fin design du har :)

2011-04-28 @ 20:06:50
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Emelie Hagman

gumman lägg in fler bilder på dig !

2011-04-28 @ 20:09:15
URL: http://emsuballaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0