14 juni 2011

Hej sötnosar :) I fredags fick vi sommarlov, helt underbart men samtidigt overkligt att man ska vara ledig så länge och bara göra massa roliga saker. I fredags efter skolavslutningen så träffade jag Linnea vi åkte till Djurgården och myste, snackade, lyssnade på musik och hade någon slags picknik. I helgen var vi på landet, då fick farmor träffa Sidney och så träffade jag en kompis där. Igår hade jag bara en skön dag och idag har jag tränat och varit på stan. Imorgon ska jag träffa Thea, det var länge sen det ska bli super kul! På torsdag blir det Sofia också.
Sidney växer för varje dag som går, vi har haft han i en och en halv vecka, super härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0