torsdag

Tjenare (: Vaknade halv 12 idag blev rätt sent igår, åt frukost och fixade mig i ordning. Sedan städade jag mitt rum som var lite stökigt, imorgon kommer Sidney så vi har fixat massa grejer till honom bl.a leksaker, koppel, tandborste, mat osv. Vi ska hämta han imorgon kl 11, det ska verkligen bli jätte kul. Tidigare har jag varit VÄLDIGT rädd för hundar, men det har gått över det mesta och det är jag väldigt glad för. Sidney är 2 månader imorgon, han är svart och vit för er som inte vet hur en border collie ser ut. Det är en ras som har väldigt lätt för att lära sig nya grejer, det ska bli super kul. Slänger in en bild på just en border collie, kanske kommer bilder på Sidney senare det vet man aldrig. Men här har ni en border collie :)

Border collien rankas som en av de intelligentaste hundarna i världen och kan förstå upp till 200 hundra ord!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0