Hiss/diss


*Våren- Det är då allt blir så fint, då man börjar vara ute & grilla eller ha picknik med kompisar, jätte mysigt! Och sen så blir det så vackert när allt börjar växa och komma till liv igen, och förstås så betyder det att sommaren är påväg.
*Iphone 4-Som ni alla vet så har jag fått en iphone 4 och den är bäst, skit nöjd!
*Glass-Hahah ärligt talat älskar jag glass, så himla gott extra på sommaren/våren då det börjar bli varmt då är det super gott & det är alltid spännande vilka nya glassar som kommer varje sommar.
*Söta sms/meddelanden-Ingen kan säga att man inte gillar att få söta sms, det gör alla. Och det är verkligen härligt att få, ibland så kan det kanske vara jobbigt och ta emot en komplimang men på sms nja då är det bara trevligt. Tack till alla er som dagligen ger mig söta sms, söta komplimanger och kommentarer det gör min dag!♥
*Prao-Ja just nu håller jag ju på att praoa på mitt gamla dagis, och tycker det är jätte bra att man får praoa för det är lärorikt och även roligt. Det här är min sista vecka på dagiset, men kan tänka mig att det är inte den sista gången jag är där. Alla är så himla trevliga barn samt vuxna, jätte roligt & trevligt!


*Snö-Usch, jag gillar verkligen inte snö. Visst det kan vara mysigt den veckan runt julafton och det men varför kan inte snön bara försvinna efter det? Nej, den ska ligga kvar till mars/april typ.. Usch, om det inte vore klimatet så vore sverige säkert super bra men nej skulle verkligen inte kunna tänka mig att bo här som vuxen, alldeles för kallt! Hellre regn än snö..
*Headsett-Ja mitt föra headsett till min sony ericsson mobil gick ju SÅKLART sönder..
*Skola-Ja just nu känns det bara som man vill ha sommarlov direkt, orkar inte massa prov & läxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0