lördag

Hej! :) Förlåt att jag inte bloggat sen i torsdags typ men har fixat med min iphone typ hela tiden just nu laddar jag över mina låtar från itunes till iphonen, trodde inte det skulle gå men det går utmärkt. Igår var sista prao dagen, frågade mina frågor (som jag hade fått från skolan) och sen hade vi fredags mys, fick ett jätte bra omdöme av dom så är jätte glad för det kommer vara viktigt sen när jag ska söka sommarjobb. Sa hejdå till alla och kommer nog komma tillbaka alla sa att dom ville att jag skulle göra det och jag har tyckt att det varit jätte roligt. Sen när jag kom hem så var mormor och morfar här, jag ska ju konfomera mig på söndag så dom har åkt ända från ånge. Sen vid halv 4 träffade jag Ida vi köpte lite godis sen drog vi till konfan, vi repeterade 2 gånger allihopa och sen så stack jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0