tisdag

Hej sötisar :) Läsarna går uppåt, tack för att ni gillar min blogg. Antar absolut att det kommer bli flera bilder nu när jag har en iphone 4, för då kan man ta kort och sen ladda upp det direkt på bara ett klick! Sitter och snackar med folk,. om en kvart ska jag dra och träffa ida vi ska ju på konfan kl 5. Kollar runt på olika applikationer som jag ska ladda ner har redan fått tips av några, tack! :) Jag vill ha tillbaka min gamla mobil, nej knappast är jätte nöjd med iphonen och ja fan den äger! Idag på dagiset var det ganska najs, på min rast så satt jag vid facebook och drack te och sedan tog jag en liten stund i masage stolen, härligt! Konfan slutar 7, hahah kan lova att då kommer jag sitta fastklistrad framför min iphone HAHHA. Puss älskar mitt liv och älskar er mina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi några tips fick du av mig ja ;D love u <3

2011-05-03 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0