I love you guys

Man tar föregivet att man har folk runt omkring som alltid ska finnas där och människor som älskar än. Men alla har det inte så, det är himla sorgligt för det ska vara en självklarhet. Tyvärr har jag faktiskt ganska svårt att säga "jag älskar dig" osv till människor i min omgivning som jag verkligen älskar.. Men varför ska det vara så svårt? Alla har vi saker att vara tacksamma över och jag är tacksam över min älskade familj och mina underbara vänner. Ni som läser det här inlägget ska tänka på vad just ni är tacksamma för och inte ta saker föregivet. Jag vet det är svårt! Alla bör ha någon som man älskar och vara älskade av någon. Man måste känna sig behövd. Tack alla ni som ställer upp för mig! Evigt tacksam för min familj och vänner. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0