Tankar

Som sagt så går jag i 9an och det är mycket press. Man vill prestera bra och alltid göra sitt bästa. Och sen är det ju det här med gymnasiet, det kan vara det viktigaste valet i sitt liv. Vad vill man jobba med? Vilka ämnen gillar man? Vilken skola? Osv osv.. Det är så mycket tankar i huvudet, men jag har alltid vetat en sak. Jag ska till Spanien! För er som inte vet så har jag landställe i Spanien (min familj) och var där först när jag var 9 månader, så det är som ett andra hem. Jag vill gärna jobba där och hitta en snygg spanjor! Men gymnasiet ska jag gå i Sverige. Det lutar mot samhälle media eller humanistiska språk :) Ses imorn på gymnasiemässan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0