its friday

Hej fina ni :D Idag har det varit en skön dag, sorry att jag inte bloggat på några dagar men har haft fullt upp. Idag efter skolan så åkte jag och Venus Östermalm, hon ska ta navel piercing där så jag följde med. Sista lektionen idag var engelska drama, jag fick mitt första val (roll)  så det var toppen. Nu ska vi snart äta tacos, juste måste säga att snart vill man ha sin vinter jacka det är riktigt kyligt ute. Det är nu som det är så mysigt att gå på bio eller hyra en film och dricka en kopp varm choklad med grädde & såna där goda sega marsmelows (stavning?) eller att sitta på ett fik och mysa. Ja det finns positiva saker med hösten också faktiskt, är ganska taggad. Imorgon kväll går min dröm i uppfyllelse, jag ska gå på en NHL match i globen. New York Rangers - Anaheim ducks. SKITKUL! Ska dra puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0