Onsdag

Hej sötnosar :) Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp, vi hade studiedag igår riktigt skönt alltså. Tog det lugnt, var med Sidney hela dagen eftersom han var hemma och sen kom Zach hans bästa hundkompis som också är en border collie fast han är 2 år och superfin! Idag har varit ganska lång dag, på lunchen gick jag och Mira till Wayne's coffe och fikade. Där satt han som är med i en sommar med göran och han som brukar vara med i humor program bland annat hej baberiba (stavning?) , han heter Peter Magnusson och är skit rolig han satt precis brevid oss och hållde på med ett manus som är hans nästa projekt. Sedan hade vi musik och SO, sen slutade vi. Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och snackar med folk. Jag är så grymt trött! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0