Tisdag

Hej fina ni :) Idag har varit en ganska skön dag, vi hade först NO och sedan SO, sen hade halva klassen lunch då jag och Terese gick och köpte ett nytt lås till henne och gick till uppis och fikade lite och snackade om lite allt möjligt. Sedan hade vi NO i halvklass, jag och Terese gjorde spanskan då. Sen hade vi spanska och det var superkul, fick tyvärr bara VG på provet, 5 poäng från MVG menmen fick iallafall någorlunda då. Vi ska typ ha ett grupparbete på två personer då man ska redovisa om ett spansk talande land på spanska, super kul! Efter spanskan följde jag med Sofia till hennes skåp sen ringde Niyat mig och sa att mitt skåp var öppet och låset var borta, och jag var säker på att jag hade låst. När vi kom ner var det massa folk där och det hade varit inbrott i bland annat mitt skåp men som tur var hade jag inga grejor i skåpet. En tjej hade förlorat sin Luis Vuitton väska och jätte mycket grejer, fyfan hur kan någon stjäla på det sättet? Jag drog hem och det regnade som fan, när jag kom hem så åt jag lite och just nu sitter jag här och gör det gamla vanliga, snackar med folk och bara chillar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0