Tisdag

Tjenare mina fina läsare ♥
Idag började vi ganska tidigt klockan 8.10, vi hade No och sedan So och sen hade halva
klassen lunch så det var super skönt. Jag och Terese gick till uppis & myste, sedan kom
Fredrika och vi satt och snackade om allt möjligt. Sen hade vi No igen fast i halvklass och
sista lektionen var spanska. Vi slutade 14.20, jag skulle egentligen träffa Jessica så jag stack
hem direkt men hon hade fått något akut så det blir en annan dag så har nyss pluggat spanska
och tagit hand om Sidney lite. Imorgon är det en ganska lång dag men det går säkert bra.
Nästa vecka har vi tyvärr 2 prov, matte & spansja prov. USCH! Just nu sitter jag och snackar med
folk & kollar andras bloggar. Idag har varit en mysig dag, imorgon vet jag inte vad som händer
det återstår och ser. Kanske bloggar lite senare, puss babyyys♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0