yeaahh

Vissa dagar känner man direkt när man vaknar att det kommer bli en dålig dag och att man rent ut sagt är halvdöd och bara vill somna om medans andra dagar känner du shit det här kommer bli en toppen dag. Det börjar verkligen bli höst på allvar nu och jag som inte direkt är ett fan av hösten och kyla, åhh ja lite höst depp har jag för vill bara tillbaka till sommaren 2011. I skolan går allt bra, känner lite stress det är så viktigt att visa vad man går för, tiden går så fort so woops så är det jullov liksom. Har enormt bra vänner, alla med dålig och negativ påverkan på mig är ute ur mitt liv och det känns jätte skönt. Riktiga vänner är bland det bästa som finns och familjen. Så allt är väldigt bra, längtar lite till jullovet eftersom jag tycker den veckan då det är jullov är supermysigt och nyårsafton men just nu känns det väldigt långt bort. Nu ska man satsa på höstlovet och har inte riktigt bestämt mig, farmor frågade om jag och Johanna ville hänga med till Spanien men det är ganska sent att boka nu så tror det blir Ljusterö och kompisar. Lite mysigt så där! Hhaha vet inte var jag vill komma med detta inlägg men det blev lite blandat sådär haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0