Hiss/diss


* Wordfeud - Det är ett bra spel som man kan spela mot vem som helst i världen eller en kompis, man lär sig mycket genom att man tex kan köra på engelska och så får man poäng. Beroende framkallande!

*Komplimanger - Jag gillar att ge komplimanger för folk blir glada, man gör folk glada och det är ju så enkelt att bara säga en snäll sak om den personen? Och jag gilllar även att få, så tack :D

*Blogg- Man kan skriva vad man vill, som en dagbok fast mycket roligare. Det är bra ifall man vill skriva av sig och komma ihåg om 10 år haha.

*Solresor - Visst det kan vara mysigt att åka till fjällen men det är inte min grej. Älskar att åka till solresor, mest spanien där vi har landställe men även andra ställen.

*Sommaren 2011 - Det finns bara tre ord  : DEN HADE ALLT!


*Stress- Går i 9an sista året så det är ganska stressigt.

*Kyla - uhhhh ge mig sommar!

*Blod- Jag kan knappt se blod, eller jo det kan jag men inte så mycket usch då får jag panik.

*Höjder - Ja jag är höjdrädd!

*Rädsla- Varför ska man vara rädd för saker som tex småkryp, hundar, höjder, mörker osv? Jag är det, men åhh vad jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0