Lite saker som du kanske inte vet om mig

*Jag är 25 % amerikan & resten svensk.
*Jag har väldigt mycket släkt i usa i några städer som tex : Detroit, Miami, LA, New york, Chicago & San fransisco.
*Jag älskar högtider som tex Halloween, Nyårsafton & Midsommar.
*Jag har landställe i Spanien, var där först sedan jag var 9 månader.
*Jag älskar spanska
*Jag tycker spanjorer & italienare är riktigt snygga!
*Jag älskar One tree hill, OC & Gossip girl.
*Jag älskar NHL (hockey), killarna är också väldigt snygga i hockey!
*Jag har en hund som heter Sidney, är 5 månader & är en border collie.
*Jag har 5 landställen.
*Jag älskar thaimat!
*Jag gillar inte grönsaker, mjölk eller ägg.
*Jag är en godisgris!
*Min pappa är brandman, min mamma är sjuksyster & min syrra går i en friidrotts profil.
*Jag går i en engelska drama klass.
*Mina vänner & familj är allt för mig.
*Jag älskar sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0