Long time no sea

Tjenare mina trogna läsare! :) Jag har haft väldigt fullt upp så har inte bloggat på jättelänge. Ska försöka uppdatera er lite om mitt liv då och då, så ofta jag kan och orkar. Vi har gått i skolan i snart en månad, men vi har fortfarande inte riktigt kommit igång. För er som inte vet så går jag i en engelska drama klass, och vi ska göra en jätte stor pjäs för hela skolan innan sommarlovet så vi håller på och repar den, improvisationer osv. Sommaren harf varit helt underbar! Man har hunnit träffa folk som bor lite längre bort och man har hunnit göra saker som man inte hinner annars. Som vanligt så gick sommaren väldigt fort. För snart en vecka sedan (9/11) så var det 10 år sedan World trade center blev attackerad och flera tusen personer dog, hur kan man göra något sånt? Hoppas verkligen att det är sant att ledaren där är död. Beundrans värt hur USA kommit tillbaka, bättre en någoknsin. Det här året har det hänt många nya bra saker : Bytt skola, fått en hund, och jag har börjat älska ishockey (NHL) och för er som kände mig förra året vet att jag var helt galen i fotboll, nu kollar jag inte på fotboll men  däremot är jag helt galen i NHL hockey. Hejar på Pittsburgh penguins, Vancouver Canucks och Chicago Blackhawks. Nu är det helg och det känns toppen skönt, ska träffa kompisar och bara ha det bra. Är helt beroende i Wordfeud, för er som inte vet är det en app som man kan ladda ner till iphonen , ungefär som alfapet och för er som har det adda amanda--K. Ska snart äta min favorit maträtt yeeey! Ha det så jättebra så återkommer jag, ska försöka att blogga ibland kanske blir oftare än vad man tror. Puss love u

Kommentarer
Postat av: Anna

JAAAA du är tillbaka! Love u<3

2011-09-16 @ 18:13:24
Postat av: Elsa

Älskar din blogg, fortsätt blogga!

2011-09-16 @ 18:14:11
Postat av: Malin

Fin blogg :)

2011-09-16 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0