Mååndag

Hej mina älsklingar! Just nu är jag faktiskt inne på datan, det var skit länge sen är mest inne på iphonen gör allt ifrån den bloggar & facebook haha så har inte varit inne på datan på skit länge men nu är jag iallafall det. Som vanligt gör dom om facebook hela tiden aja.. Idag var en riktig härlig dag alltså som jag berättade i föra inlägget, skönt att bara vara i rålis i 2 timmar och sedan sluta liksom. Imorgon är det en ganska kort dag ska till stan med Venus och Julia och shoppa loss haha :) Snart ska jag kolla lite på idol 2011 och ta en kopp te. JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG JUST NUUU! Aja, tack för att ni fortfarande läser min blogg och ni som är nya läsare tack för att ni följer min blogg. Vet att jag typ aldrig tar upp några bilder men håller på att lär mig vet inte riktigt hur man gör på iphonen ändå fast det borde vara sjukt enkelt haha vet helt fail. Snart är hösten här, idag var det ganska skönt faktiskt. Hoppas bara det blir fina höstdagar och inte alltför tomt. Pappa och Sidney är på Ljusterö, dom kommer hem imorgon kväll. Känns hel tomt utan Sidney han som blir så glad när man kommer hem, älskar honom. Kan inte fatta att jag faktiskt var dödsrädd för hundar förut. Jag diggar er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0