Onsdag

Hej sötaste ni ♥
Jag kom hem för en stund sen, vi började 8.50 idag ganska skönt alltså.
Idag har varit en ganska lugn men långsam dag, till lunch var det iallafall pannkakor
till min stora glädje som typ aldrig äter annars i skolan haha. Sista lektionen var SO och vi
kollade på en film som heter "zozo" ganska tragisk alltså. Gick hem direkt efter skolan
har varit med någon varje dag nu så skönt att ta det lite lugnt, har gjort engelska läxan också.
Imorgon är det torsdag gud vad skönt, vi börjar halv 10 imorgon och slutar 14.40 + att vi har
hemkunskap imorgon och ska göra glass i ungnen, fan vad gott! Imorgon är en riktig mysdag
och sen är det FREDAG! Älskar känslan när man vaknar upp och vet att det är fredag , skön dag i skolan
och sen är det helg förfan! Sitter just nu och snackar med folk på facebook, spelar wordfeud och
bara chillar. Ikväll blir det wok, och det är en riktig favorit alltså! Näst nästa tisdag har vi studiedag,
yeyyy! Och nästa härliga högtid är HALLOWEEN! Hahah älskar bål ni vet. Ja nu ska jag fortsätta med
det jag håller på med. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0