Spain/Espana/spanien

Mitt drömställe är såklart spanien, jag var där först när jag var 9 månader. Vi har landställe där så det är som ett andra hem för mig. Jag älskar allt med spanien : språket, maten, kulturen, klimatet, naturen & det bästa MÄNNISKORNA som bor där. Allt är så himla underbart. Ända sedan jag var 8 år har jag velat flytta ditt när jag blir stor, och det ska jag. Jag vill kanske gå på universitet där, det vore en dröm. Varje gång jag kommer ditt är det som jag kommit hem, som jag kommit till det stället jag gillar allra mest. Människorna där är så himla underbara, snälla & vänliga. Mest av allt är dom hjälpsamma. Vädret bror på var i Spanien men eftersom vi har hus en timme från Alicante, Torrevieja heter det så är det till och med fint på vintern eftersom det ligger vid solkusten. Costa el sol! Jag älskar deras fina hus, hur nära det är till havet och att det är så mysigt där. Alla snackar med alla liksom! Tänk att gå i en skola i Spanien med massa snygga spanjorer. Jag älskar verkligen spanjorers utseende, det är den perfekta killen både på ut & insidan.

VIVA ESPANA! LÄNGE LEVE SPANIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0