Vänner

Äkta vänner betyder allt, vad skulle man göra utan dom? Det finns ju ett talesätt som är "hellre några få äkta vänner en massa falska vänner" och ärligt talat stämmer det. Om man har massa vänner på facebook tillexempel så är det ju några som man verkligen känner och snackar med, resten bara är där liksom. Och det är så det är på riktigt också, falska vänner är bara där medans äkta vänner dom finns alltid där. Dom kan man säga allt till, dom kan man ringa till och snacka med i timmar. Utan vänner är det inte värt att leva, det är dom som gör ens dag. Att få ett gulligt meddelande från en vän kan lysa upp ens dag, det betyder mycket mer än någon som man knappt talat med som säger "Du är snygg".

Jag har inte några falska vänner som jag vet för dom är borta ur mitt liv för länge sen, skönt! Falska vänner är såna som inte kan unna att man mår bra, att man alltid ska vara bäst, som snackar skit och är avensjuka.

Mina äkta vänner betyder allt för mig, vänner & familj består medans killar kommer och går.

Som vän finns jag alltid där, man kan lita på mig och jag försöker att alltid vara glad och bemöta andra som jag själv vill bli bemött.

Kom ihåg " Ta INGEN förgivet"

Kommentarer
Postat av: Cornelia Wall

Så sant, och jag hoppas du är medveten om att jag finns här alltid bästavän! <3

2011-09-28 @ 18:00:02
Postat av: Ella

Finns alltid gumman, du skriver alltid så bra texter!

2011-09-28 @ 18:07:16
Postat av: Sara

Helt rätt :)

2011-09-28 @ 18:08:03
Postat av: <3

Även om vi har bråkat mkt på senaste tiden så finns ja alltid där! love you gumman<3 <3

2011-09-28 @ 18:08:30
Postat av: Aalto

Word...

2011-09-28 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0